شاکری:
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: اصولگرایان چاره ای جز رسیدن به یک نامزد واحد در انتخابات رئیس جمهوری سال 96 ندارند و اگر به اجماع نرسند شکست می خورند.
کد خبر: ۳۵۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 31 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مجتبی شاکری، در پاسخ به این سوال که آیا این جمعیت در انتخابات 96 حول محور جامعتین فعالیت انتخاباتی خواهد کرد؟ افزود: مجموعه نیروهای انقلابی از نظر عقلی ، منطقی و حتی بر اساس نظرسنجی باید یک نامزد داشته باشند و اگر اجتماع نکنند و به اجماع نرسند بدون شک مانند دوره گذشته شکست خواهند خورد.
به گفته وی، برای نامزد شدن در انتخابات، کسانی که در مجموعه قرار دارند خود را در معرض عموم قرار دهند، اما نباید دل به افراد بست و اگر کسی را نخواستند نباید به او بر بخورد و اگر به کسی گفتند در صحنه حضور داشته باشد باید به او رای دهند.
شاکری خاطرنشان کرد:برای اینکه در انتخابات شکست نخوریم این تقیدهای کاذب را باید کنار گذاشت و هرکسی را آقایان موحدی کرمانی،یزدی و مصباح یزدی گفتند، اصولگرایان باید به همان فرد رای دهند و این فرمول روشنی است.
وی درباره احتمال بازگشت محمود احمدی نژاد به جمعیت ایثارگران نیز گفت:مساله جدا شدن احمدی نژاد ربطی به رئیس جمهوری او نداشت و او پیشتر از این جمعیت کناره گیری کرده بود.
شاکری گفت: منع احمدی نژاد همان است که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در درس خارج از فقه فرمودند و حضور وی به مصلحت نیست.
محبتی شاکری در سفر به چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد و در شهر سامان پیرامون حماسه نهم دی ماه سخنرانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار