فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن چهارمحال و بختیاری از بازپس گیری و رفع تصرف 250 هکتار از اراضی ملی شهرستان بروجن از دست افراد سودجو و زمین خوار در 9 ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، سرهنگ یزدانبخش رییسیان اظهار کرد: از این میزان اراضی رفع تصرف شده، 30 هزار و 600 مترمربع ساخت و ساز و ویلاسازی در مناطق گردشگری و مکان های عمومی بوده که با حکم دادستان و مراجع قضایی آزادسازی و به نفع دولت ضبط شده است.
وی از پیگیری 24 پرونده اتهام به تصرف اراضی ملی در مراجع قضایی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری بخش عمده ای از این پرونده ها اعمال قانون و رفع تصرف خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن چهارمحال و بختیاری توضیح داد: مابقی اراضی رفع تصرف شده بدون دخالت مراجع قضایی بصورت شورای مشورتی محلی رفع تصرف شد.
سرهنگ یزدانبخش بخش عمده ویلاسازی و ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده را در منطقه گردشگری 'سیاسرد' بروجن و مناطق گردشگری شهرهای گندمان و فرادنبه عنوان کرد و تاکید کرد: با تشدید نظارت و بازرسی این یگان حفاظتی بر اموال بیت المال، تخلفات تصرف اراضی ملی در این شهرستان به صفر خواهد رسید.
شهرستان بروجن از توابع چهارمحال و بختیاری در 60 کیلومتری شهرکرد واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار