معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از توقف افزایش دمای هوا در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوا تا روز جمعه به 6 درجه زیر صفر کاهش یابد که از شکوفه دهی زودرس درختان جلوگیری می کند.
کد خبر: ۳۵۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 04 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، مهرداد قطره سامانی افزود: درحالی که در روزهای اخیر شاهد افزایش بی سابقه دما در استان بودیم، شکوفه دهی درختان قریب الوقوع و نگران کننده بود که خوشبختانه این توده هوای گرم در حال خروج از استان است.
وی ادامه داد: انتظار می رود برای روزهای جمعه و شنبه آینده شاهد کاهش دما به منفی 6 درجه باشیم و نگرانی کشاورزان را تا حد زیاید برطرف می کند.
قطره سامانی از وقوع بارندگی های پراکنده برف و باران برای هفته آینده خبر داد و گفت: با ورود یک توده بارشی ناپایدار به استان شاهد ریزش برف و باران برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده خواهیم بود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش بینی می شود بارش های موثر در استان در هفته آخر دی و بهمن ماه شکل گیرد.
میانگین بارندگی سال زراعی جاری در چهارمحال و یختیاری 233 میلیمتر است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش و در مقایسه با میانگین بلندمدت سه درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار