مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 07 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، جواد کارگران دهکردی افزود: این جشنواره در اسفندماه امسال به میزبانی شهرکرد به صورت استانی در دو بخش مستند و داستانی برگزار خواهد شد.
وی گفت:این جشنواره با هدف ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی در جهت معرفی فرهنگ، معرفی آداب و رسوم منطقه و تقویت بنیان های فرهنگی سینمای کشور همراه با طرح تحلیل شاخصه های قابل تأمل در حیطه محتوا و شکل فیلم کوتاه اجرایی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:این جشنواره با موضوع رفتارهای مردم سرزمین من، تحکیم بنیان خانواده، شعار سال، آسیب های اجتماعی، نماز و نیایش، عفاف و حجاب و آزاد برگزار خواهد شد.
کارگران گفت: هنرمندان عرصه فیلم باید آثار خود را حداکثر در زمان 40 دقیقه برای مستند و ٣٠ دقیقه برای فیلم ها داستانی تولید کنند.
وی گفت:فیلم های ارسالی به دبیر خانه از سوی هنرمندان باید از سال ١٣٩١ به بعد ساخته شده باشد و هر هنرمند می تواند سه اثر خود را در این جشنواره ارائه دهد.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار را ٣٠ بهمن امسال عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری جشنواره 15 تا ١٧ اسفندماه امسال است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شرکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور سینمایی و سمعی بصری ارائه دهند.
هنرمندان فیلم کوتاه چهارمحال و بختیاری تاکنون در جشنواره های بین المللی ،ملی و منطقه ای حایز رتبه های برتر شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار