تابناک چهارمحال و بختیاری- مدیرعامل شرکت دانش بنیان دانش‌تجهیز فرزانه گفت: شرکت دانش بنیان دانش تجهیز فرزانه از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی ایران ساخت با شعار «فناوری ایرانی=کسب و کار ایرانی» و ششمین دوره جشنواره ملی علم تا عمل جز 10 شرکت برتر دانش بنیان کشور شناخته شد.
کد خبر: ۳۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 08 January 2017

به گزارش تابناک- مهدی فرزانه‌پور اظهار کرد: از برگزیدگان این جشنواره شب گذشته با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر ستاری معاون علمی، فناوری رئیس جمهور در سالن همایش صداو سیمای تهران تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این برگزیدگان این جشنواره، شرکت دانش بنیان دانش تجهیز فرزانه چهارمحال و بختیاری است، تصریح کرد: این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و کمک آموزشی مربوط به کلیه گرایش‌های مکانیک، برق و الکترونیک فعالیت دارد.

فرزانه‌پور کسب جایزه ملی نوآوری و شکوفایی در سال های 93 و 94 و دریافت استاندارد جهانی worlddidac را از دیگر افتخارات این شرکت معرفی کرد و گفت: این شرکت با مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری سازمان استانداردسازی کشور، استانداردهای خاص دستگاه‌های آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد.

وی طراحی و ساخت سیستم مدیریت موتور، طراحی و ساخت سیستم کروز کنترل با دریچه گاز مکانیکی، طراحی و ساخت دیناموتومتر سیستم ضد ترمز و طراحی و ساخت گیت گازسوز خودروی ( سی ان جی) را از محصولات تولیدی این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: این محصولات برای نخستین بار در ایران توسط این شرکت تولید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار