تابناک چهارمحال و بختیاری - رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۸۵ دستگاه خودرو متخلف در محورهای استان توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 09 January 2017

به گزارش تابناک - سرهنگ رحمت‌الله نجفی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۳۰ هزار و ۱۹۸ فقره برگ جریمه در استان صادر شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش و ۹۵ درصد در میزان مبالغ افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد برگ جریمه صادر شده مربوط به تخلفات سرعت پنج هزار و ۶۹۱ برگ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش، سبقت با سه هزار و ۹۴۶ برگ صادره با ۳۴ درصد افزایش، انحراف به چپ با سه هزار و ۱۰۴ برگ صادر شده و ۲۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

نجفی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۸۵ دستگاه خودرو متخلف در محورهای استان توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۹ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۸۵۲ فقره تخلفات مربوط به سرعت در جادههای استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۲ درصد تخلفات جاده‌ای افزایش یافته است.

نجفی ادامه داد: بیشترین علت تصادفات جاده‌ای مربوط به انحراف چپ با ۲۸ درصد، سرعت غیرمجاز با ۲۷ درصد و خستگی و خواب آلودگی رانندگان 10 درصد بوده است.

وی جاده‌های شهرکرد به شلمزار، پردنجان به جونقان، فرخشهر به بروجن حدفاصل سفیددشت تا فرادنبه، بلداجی تا جاده گندمان و گردنه‌های چری و شاه منصوری را جاده‌های ارتباطی استان معرفی کرد که بیشترین تصادفات منجر به فوت در آن‌ها رخ داده است.

رییس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۸۳۱ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار