تابناک چهارمحال و بختیاری - مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌های امیرعلی، محمدطه، امیرحسین، ابوالفضل و حسین بیشترین اسامی انتخاب شده برای پسران و فاطمه، زهرا، رها، یسنا و آوا بیشترین نام‌‍‌های انتخاب شده طی ۹ ماهه سال جاری بوده است.
کد خبر: ۳۵۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 09 January 2017

به گزارش تابناک- محمدعلی رفیع پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری - اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۶ هزار و ۴۰۳ مورد ولادت در استان ثبت شده است که هشت هزار و  ۴۲۱ مورد پسر و هفت هزار و ۹۸۲ مورد دختر بوده است.

وی افزود: ۹۹.۹ درصد از ولادت های استان در مهلت مقرر به ثبت رسیده اند که چهارمحال و بختیاری در این زمینه بالاتر از نرم کشوری است.

رفیع‌پور گفت: نام‌های امیرعلی، محمدطه، امیرحسین، ابوالفضل و حسین بیشترین اسامی انتخاب شده برای پسران و فاطمه، زهرا، رها، یسنا و آوا بیشترین نام‌‍‌های انتخاب شده طی ۹ ماهه سال جاری بوده است.

وی تصریح کرد: سه هزار و ۱۳۰ مورد وفات طی ۹ ماهه سال جاری به ثبت رسیده که یک هزار و ۸۶۹ مورد مرد و یک هزار و ۲۶۱ مورد زن ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری هشت هزار و  ۴۷ مورد ازدواج و ۹۵۲ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار