تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس ساماندهی امور مبلغین تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شناسنامه دار کردن و صدور کد دائم فعالیت یکهزار و 100 مبلغ و مبلغه دینی، مذهبی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 12 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، بیژن نوبخت اظهار کرد: 800 مبلغ و 300 مبلغه دارای پرونده شناسایی در سامانه سامانه جامع اعزام مبلغ (سجام) ثبت نام و کد دائم دریافت کردند.
وی افزود: مبلغین بیشتر در مناسبت های مختلف از جمله در ماههای محرم و رمضان، ایام ارتحال حضرت امام (ره) ، ماه صفر، اعیاد شعبانیه، ایام فاطمیه، دهه فجر، مبعث و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال فعالیت دارند و در امور فرهنگی و تبلیغی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.
وی برگزاری مراسم عزاداری در مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی و توجه به برنامه ‌های قرآنی را از اهداف اصلی فعالیت ‌های تبلیغی مبلغین دانست و ادامه داد: این اداره کل با اعزام روحانیان تبلیغی به مناطق محروم روستایی و شهری گام موثری در پیشبرد اهداف تبلیغی ایفا می‌ کند.
نوبخت، اهتمام جدی در برگزاری نماز جماعت اول وقت، برگزاری مجالس در مناسبت های مذهبی و توجه بیشتر به ادعیه، زیارات و مناجات ائمه طاهرین (ع)را از برنامه های روحانیان اعزامی دانست.
کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای کیفی برنامه‌های عزاداری و تبیین معارف اسلامی همچون اعتقادات، اخلاق اسلامی، احکام و سیره معصومین (ع) و توجه به امر به معروف و نهی از منکر از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان اعزامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار