تابناک چهارمحال وبختیاری - رییس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد از وجود یک هزار و 200 واحد صنفی در این اتحادیه خبر داد و گفت: به علت رکود بازار، در حال حاضر 30 درصد این واحدها غیر فعال هستند.
کد خبر: ۳۶۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 14 January 2017

به گزارش تابناک - منصور کیانی اظهار کرد: لباس‌های نامناسب و لباس‌هایی که بر روی آن‌ها نوشته‌ها و عکس‌های نامناسب و ضد شئونات اسلامی چاپ شده است، از سطح شهر جمع آوری و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد از بازار پوشاک استان را محصولات وارداتی یا قاچاق تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: عمده این پوشاک از کشورهای چین و ترکیه وارد استان می‌شود.

رییس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد در ادامه افزود: از کشورهایی دیگری همچون تایلند نیز پوشاک بچگانه وارد استان می‌شود.

وی استقبال از پوشاک قاچاق را تنها به علت تنوع و قیمت ارزان آن دانست و گفت: کیفیت پوشاک تولید داخل به مراتب بالاتر از پوشاک وارداتی و قاچاق است، اما تفاوت قیمت‌ها موجب گرایش مردم به سمت پوشاک قاچاق شده است.

کیانی در ادامه با اشاره به وجود تعداد 12 واحد صنفی فروش لباس خارجی دسته دوم(تاناکورا) در شهرستان شهرکرد، گفت: طبق قوانین تجارت باید تمامی این واحدها جمع آوری شوند و تا کنون با  9 واحد از واحد‌های فروش لباس تاناکورا برخورد قانونی شده است و جمع‌آوری مابقی نیز در دست اجرا است.

وی از وجود یک هزار و 200 واحد صنفی در این اتحادیه خبر داد و گفت: به علت رکود بازار، در حال حاضر 30 درصد این واحدها غیر فعال هستند.

رییس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد افزود: وضعیت فروش در بازار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کمتر بود.

کیانی خاطرنشان کرد: بازرسان اتحادیه پوشاک به صورت مستمر از واحدهای صنفی این بخش بازرسی می‌کنند و فروشندگان موظف به رعایت قوانین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار