رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به اینکه پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد از لحاظ فنی، مالی و جانمایی خارج از توان شهرداری شهرکرد بود، گفت: اگر این پروژه در اطراف شهر ساخته می‌شد هم ارزش افزوده محلات را بالا می‌برد و هم مشکلاتی نظیر پارکینگ مطرح نبود.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 16 January 2017

به گزارش تابناک- محمدرضا بیاتی با اشاره به تخلف در صدور 97 درصد از پروانه‌های ساخت‌وساز در شهرکرد، گفت: این پروانه‌ها از یک تا شش طبقه تخلف دارند و کمیسیون حقوقی نیز به دلیل قرار گرفتن در عمل انجام شده رای به جریمه می‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه عقب‌نشینی در خیابان ملت به طور گسترده امکان‌پذیر نیست، افزود: خیابان ملت در آینده به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد هرچند این نظر مخالفت‌هایی را نیز در پی داشته است.

بیاتی اظهار کرد: برخی از مراجع در کار شورای شهر و شهرداری دخالت کرده که باعث عدم فعالیت درست این شورا می‌شوند از جمله مداخله در ساخت پارکینگ بیمارستان کاشانی که بار ترافیکی سنگینی را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در شهرکرد به دلیل نبود منابع مالی و صنایع تولیدی ثروت آفرین در مدیریت شهری باید از کمک بخش خصوصی برای اجرای طرح‌ها کمک گرفت که استقبال خوبی نیز نمی‌شود.

بیاتی با اشاره به توان مالی محدود شهرداری شهرکرد و نیاز به کار زیاد در این شهر و همچنین نبود درآمدهای استانی، ادامه داد: برخی از مشکلات شهرداری و شورای شهر شهرکرد به دلیل سو مدیریت، هدایت نادرست امکانات و عدم استفاده صحیح از پتانسیل‌های استانی است.

وی با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلو شهرکرد در کمیسیون عمرانی شورای شهر مطرح نشد و مستقیماً در صحن شورا بررسی شد، افزود: این پروژه 110 میلیارد بدهی ایجاد کرده است و هیچ اعتباری برای ادامه پروژه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهرکرد با تأکید بر اینکه پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد خارج از توان شهرداری بود و در کالبد شهری جایگاهی ندارد، اظهار کرد: 102 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه برآورد شده است و تاکنون 40 میلیارد تومان هزینه شده است و برآورد می‌شود که این پروژه با 650 میلیارد تومان اعتبار نیز تکمیل نخواهد شد.

بیاتی با اشاره به اینکه پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد از لحاظ فنی، مالی و جانمایی خارج از توان شهرداری شهرکرد بود، عنوان کرد: اگر این پروژه در اطراف شهر ساخته می‌شد هم ارزش افزوده محلات را بالامی‌برد و هم مشکلاتی نظیر پارکینگ مطرح نبود.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در حل مشکل سد معبر در شهرکرد هیچ برخورد جدی صورت نمی‌گیرد و از سوی شورای شهر هیچ اراده‌ای برای برخورد با سد معبر وجود ندارد.

وی با اشاره به عدم توانایی شهرداری شهرکرد برای صدور پروانه ساخت‌وساز در ناحیه غرب شهرکرد نظیر اشکفتک، گفت: مردم در این مناطق سال‌ها قبل به طور قانونی خانه گرفته‌اند و اکنون شهرداری به دلیل غیرقانونی بودن آن‌ها را جریمه می‌کند که این مشکل باعث عدم ساخت‌وساز در این منطقه از شهر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار