تابناک چهارمحال وبختیاری- یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برخورد با فعالان در شبکه های اجتماعی معاند نظام و غیراخلاقی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) این منبع آگاه افزود: برهمگان روشن است که گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی در کنار مزایای آن، آسیب ها و تهدیدات روزافزونی را در زمینه های مختلف امنیتی،‌اعتقادی و اخلاقی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بنیان خانواده ها کرده است، که هوشیاری و نظارت دقیق دستگاه های مربوطه را می طلبد.
وی افزود: در همین راستا طی چند روز اخیر تعداد 20 نفر از فعالان حوزه فضای مجازی و سایبری که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف جریان معاند نظام در شبکه های اجتماعی فعالیت و اقدام به عضوگیری می کردند، با رویکرد جذب حداکثری و دفع حداقلی ضمن دعوت، ‌مورد ارشاد و توجیه قرار گرفتند.
این منبع‌ آگاه اضافه کرد: همچنین در ماه های اخیر نیز در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی با 30 نفر از مدیران گروه و کانال های فعال در زمینه های غیراخلاقی در سطح استان چهارمحال و بختیاری برخورد قضایی شد.
وی ‌تصریح کرد: در راستای رسیدن به هدف امنیت پایدار و دفاع از بنیان خانواده، فعالیت افراد در شبکه های اجتماعی مورد رصد مستمر قرار می گیرد و با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود در راستای نیات شوم دشمنان حرکت کرده و باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم می شوند برخورد قضایی مناسب صورت خواهد گرفت.
 هم اینک 55 هزار خانوار در این استان، مشترک اینترنت پرسرعت (ADSL) هستند و تعدادی از کاربران نیز از بسته های اینترنتی تلفن همراه خود استفاده می کنند.
اکنون 251 هزار تلفن ثابت و بیش از 845 هزار شماره همراه در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار