تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم گرمایشی و سرمایشی یکهزار واحد از مجموع یکهزار و 600 واحد آموزشی در استان غیر استاندارد است.
کد خبر: ۳۷۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 06 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بیژن حیدری افزود: درصد زیادی از این مدارس به سیستم گازرسانی مجهز هستند، اما به دلیل فرسوده بودن وسایل گرمایشی و همچنین پکیج های مستهلک به عنوان مدارس با سیستم گرمایشی غیر استاندارد هستند.
وی تعداد مدارسی که گازکشی نیستند و از وسایل نفتی استفاده می کنند را نزدیک به 400 واحد عنوان کرد و گفت: بخاری های قدیمی از مدارس جمع آوری و از وسایل نفت سوز استاندارد استفاده می شود.
حیدری با بیان اینکه برای استانداردسازی فضاهای آموزشی استان 2 تا 2.5 میلیون ریال به ازای هر مترمربع فضای آموزشی اعتبار نیاز است، بر حمایت خیران در استانداردسازی وسایل گرمایشی تاکید کرد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سیستم گرمایشی یکصد فضای آموزشی در استان در قالب 730 کلاس درس با اعتبار 50 میلیارد ریال استانداردسازی شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال وبختیاری بدون اعلام روستاهای فاقد مدرسه در استان اظهار کرد: در یکسال گذشته عملیات ساخت 12 مدرسه در این مناطق آغاز شده و پیش بینی می شود تعدادی از روستاهای فاقد مدرسه نیز از سال آینده مدرسه دار شوند.
 2 هزار و 800 واحد آموزشی در استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار