تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیات داوران جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس نفرات برتر این جشنواره را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۷۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 08 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید کامکار هفشجانی افزود:این جشنواره در چهار بخش فرهنگ و رسانه، ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما، با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت، آسیب های شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، و اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
به گفته وی، در این جشنواره سمانه احمدی در بخش فیلم کوتاه برای اثر باور، رضا حیدری در بخش تصویر سازی، تئاتر گروهی شکرانه محصول دانشجویان دانشگاه فرهنگیان،محسن خلیلیان در بخش پژوهش ،مرتضی عبدی در بخش طراحی پوستر و زهرا صیادی در بخش کاریکاتور به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
به گفته وی،جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان، به صورت فردی و گروهی و تشکل های دانشجویی، به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری نوزدهم بهمن ماه در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
وی گفت:129 اثر با موضوعات اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ملزومات فرهنگی اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و هنر، فاصله طبقاتی، رابطه دانشگاه و بازار کار، شرکت‌های پژوهش‌محور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
کامکار، هدف از برگزاری این جشنواره را شناخت و کمک به پرورش استعدادهای فرهنگی هنری دانشجویان، تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی، توسعه فعالیت های فرهنگی اجتماعی، مسئولیت پذیری و همدلی در بین دانشجویان، زمینه سازی برای تربیت نیروی انسانی مبتکر و خلاق، و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان و محیط های آموزش عالی استان عنوان کرد.
به گفته وی، هیات داوران این جشنواره را داریوش نیکبخت،شمس الدین آل معصوم، لیلا وفادار و بهاره غریبی تشکیل دادند.
هم اکنون نزدیک به 60 هزار دانشجو در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم دانش هستند که در بخش های هنری تاکنون دانشجویان این استان در زمینه های مختلف حایز رتبه های بین المللی و ملی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار