تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي از حضور حماسي مردم استان در يوم الله ۲۲ بهمن تشكر و قدرداني كرد.
کد خبر: ۳۷۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 11 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است:

برگزاري پرشور و حماسه آفرين راهپيمايي ۲۲ بهمن همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري صداي مردم اين استان را از آسمان بام ايران به گوش مردم كشور و جهان رساند.

۲۲ بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندي ملت هميشه آزاده، سرافراز و سربلند ايران اسلامي است و همه ساله با برگزاري راهپيمايي در اين روز بزرگ مردم هميشه در صحنه كشور عزيزمان انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد مي زنند.

حضور حماسي و دشمن شكن مردم چهارمحال و بختياري همزمان با مردم آزاده ايران اسلامي در راهپيمايي امروز ۲۲ بهمن لرزه بر اندام استكبار جهاني و ياوه گويان شرق و غرب انداخت.

ملت ايران هيچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمي آورند و براي حفظ عزت، اقتدار و حقانيت خود در برابر تمامي زورگويان و ستمگران دنيا به سركردگي آمريكا، انگليس و اسرائيل ايستادگي خواهند كرد.

ضمن قدرداني از حضور گسترده، حداكثري، آگاهانه و پرشور مردم نجيب، فهيم و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري در راهپيمايي ۲۲ بهمن، تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندي مردم ايران اسلامي و استان را از درگاه ايزد يكتا آرزومندم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار