تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري با اشاره به همت والاي جهاد دانشگاهي در ساخت مجتمع جديد آموزشي تحقيقاتي و فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي در استان، گفت: موفقيت‌ها و حرکت‌هاي جديد جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري نماد بارز اقتصاد مقاومتي است.
کد خبر: ۳۷۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 12 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سيد قدير مرتضوي با حضور در مجتمع جديد آموزشي تحقيقاتي جهاد دانشگاهی استان در دیدار با رئيس این نهاد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهي استان با همت والاي خود در تکميل و افتتاح مجتمع آموزشي تحقيقاتي در استان و موفقيت در حوزه‌هاي آموزشي و پژوهشي گام‌هاي مؤثري در راستاي اقتصاد مقاومتي در استان برداشته است.

وي افزود: شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري آمادگي دارد در حوزه‌هاي آموزشي، افکارسنجي و پژوهشي از تجربه و توان جهاد دانشگاهي استان استفاده کند.

رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به تجميع مراکز جهاد دانشگاهي به سبب سهولت در ارائه آموزش‌ها و پژوهش‌ها در استان با توجه به افتتاح مجتمع جديد آموزشي تحقيقاتي، اظهار کرد: استفاده از ظرفيت‌هاي جهاد دانشگاهي در حوزه‌هاي مختلف آموزشي، پژوهشي و اطلاع‌رساني کمک بزرگي در انجام ماموريت‌هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري در همه حوزه‌هاي اين شورا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار