امسال؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تعهد اشتغال در زمینه صنایع‌دستی در سطح استان یک هزار نفر است که تاکنون در این بخش اشتغال 700 نفر فراهم شده است.
کد خبر: ۳۷۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 12 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد رئیسی با اشاره به اینکه یکی از تلاش‌‎های این اداره کل اعطاء تسهیلات به دانشجویان  و افراد جویای کار به منظور ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: تاکنون تعداد طرح‌های ارائه شده از طرف متقاضیان 580 طرح است.

وی افزود: از این تعداد 381 طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی و کارگاهی بوده است که به این تعداد طرح  اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

رئیسی گفت: تاکنون به طرح‌هایی به جز اقتصاد مقاومتی در قالب منابعی از جمله بانک‌ها و موسسات عامل 900 میلیون تومان تسهیلات به افراد اعطاء شده است که بسیاری از شغل‌ها با توجه به فعال بودن افراد در بخش صنایع‌دستی، نیاز به تسهیلات ندارند و تنها برای اخذ مجوز اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری تعهد اشتغال در زمینه صنایع‌دستی  در سطح استان یک هزار نفر است که تاکنون در این بخش اشتغال  700 نفر فراهم شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شهرکرد و بروجن بیشترین تعداد اشتغال را دارند که میزان تسهیلات اعطاء شده به متقاضیان با توجه به انفرادی و کارگاهی بودن پنج تا 20 میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار