تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: در اسفندماه امسال مرحله دوم نشست‌های تخصصی نماز ویژه دانش‌‌‌‌آموزان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمد كریمی اظهار كرد: در بهمن‌ماه سال جاری مرحله نخست نشست‌های تخصصی نماز برگزار و دانش‌آموزان، خانواده‌ها و دانشجویان در این نشست‌ها حضور یافتند.

وی افزود: نشست‌های دانشجویی با هماهنگی دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های شهید باهنر فرخشهر ، شهید رجایی و بحرالعلوم برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح توانمندسازی نماز ویژه زوج‌های جوان برگزار و جوانان شهرستان‌های اردل، فاسان و بن از آموزه‌های این طرح بهره‌مند شدند.

كریمی ادامه داد: این طرح در قالب 6 نشست اجرا و از سه نفر از اساتید مجرب مركز تخصصی نماز قم استفاده شد كه استقبال گسترده این زوج‌ها را در پی داشت.

وی با اشاره به اینكه برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌آموزی و خانواده از دیگر فعالیت‌های اجرایی در سه ماهه چهارم سال جاری است، عنوان كرد: در مرحله نخست با هماهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان در مجموع تعداد 100 نشست دانش‌آموزی و 50 نشست خانواده برگزار شد و مرحله دوم این طرح در اسفندماه سال جاری اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی مدیریت برنامه‌های یاوران نماز (طرح مبین) برای مدیران و معلمان پرورشی استان با سهمیه اختصاصی به مناطق 17 گانه آموزش و پرورش توسط اداره قرآن عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره با حضور بیش از 130 نفر از فرهنگیان در بهمن‌ماه با حضور سه تن از اساتید مركز تخصصی نماز به مدت دو روز به صورت كارگاهی در شهركرد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار