تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از ارسال 120 اثر در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های خانگی به دبیرخانه جشنواره علمی تا ثریا خبر داد و گفت: از این تعداد 17 اثر برگزیده‌شده و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 14 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر ذوالفقاری در اختتامیه جشنواره علمی تا ثریا، هدف از برگزاری این جشنواره را تولید آثار اقتصاد مقاومتی با توجه به شعار سال و ایجاد و تقویت رابطه بین صنعت و دانشگاه دانست.

وی از ارسال 120 اثر در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های خانگی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد 17 اثر برگزیده‌شده و از آنان تقدیر خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه سالانه یک هزار میلیارد دلار در جهان برای تحقیقات و کارهای پژوهشی هزینه می‌شود، افزود: اگر این پژوهش‌ها در راستای رفع نیازهای کشور به کار گرفته نشود سودی نخواهد داشت.

ذوالفقاری به تأکید رهبری بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در اکثر کشورهای دنیا دو درصد از تولید ناخالص دولتی در راستای تحقیقات هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار