نماینده سابق مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی با رعایت مدیریت اجماعی معتقد به مدیریت اقناعی بود.
کد خبر: ۳۷۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی محمد نمازی در نشست ' انقلابی گری اصلاح گری ' که از سوی جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد در تالار فارابی برگزار شد، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی به مدیریت دستوری و ریاستی اعتقادی نداشت و تاکید او بر مدیریت و تصمیم گیری جمعی بود.
به گفته وی، زمانی که دفاع مقدس به شرایط خاص خود رسید، آیت الله هاشمی رفسنجانی با امام راحل در این زمینه مشورت کرد تا تمام مسئولیت های اعلام پایان جنگ را بپذیرد اما در نهایت امام راحل با درایت خویش پذیرش قطعنامه را اعلام کردند.
نمازی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همانند آیت الله شهید بهشتی برای انقلاب اسلامی یک پشتوانه بزرگ بود.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: با فضل ترین کار در جهان حکمرانی خوب است و بشر همواره برای دستیابی به حقوق پایمال شده خود مبارزه کرده است.
وی همچنین تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران بر رعایت حقوق شهروندی تاکید شده است و حتی در چشم انداز بیست ساله نظام نیز این حقوق مورد هدفگذاری قرار گرفته است.
وی گفت: انقلابی گری به منزله کار کردن با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی و بهره وری است و آنچه کشور امروز نیاز دارد کمتر هزینه کردن برای بازدهی بالا است.
نمازی اظهار کرد: نماد دمکراسی در کشور برگزاری انتخابات است و عمومی ترین جنبه دمکراسی در کشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست که مردم در انتخاب شوراها نقش دارند و این نماد در انتخابات رئیس جمهوری و مجلس نیز نمود دارد.
در این نشست جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهرکرد حضور داشتند و فیلمی از فعالان انقلاب اسلامی در دوره های مختلف پخش شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار