تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري ازكشف انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و500 ميليون ريال در محور لردگان به بروجن خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 15 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح جزئيات اين خبر اظهار كرد: در پي كسب اخباري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محور مواصلاتي لردگان به بروجن برای حمل كالاي قاچاق، موضوع در دستور كار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان‌هاي لردگان و بروجن طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور چهار دستگاه خودروي سواري سمند مشکوک به حمل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: پس از هماهنگي با مقام قضایي در بازرسي از اين خودروها انواع كالاي قاچاق همچون بادام هندي، پتو، نسكافه، پودر قهوه فاقد مدارك گمركي به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال كشف و چهار قاچاقچي نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضایي گفت: قاچاق كالا ضربات جبران‌ناپذيري به بدنه اقتصادي كشور وارد مي‌‎كند كه نيروي انتظامي با اين مفسدان اقتصادي برخورد قاطع و قانوني كرده و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار