تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از انتخاب این استان بعنوان پایتخت بوم گردی کشور بعنوان یکی از برندهای عید نوروز 96خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 18 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهمن عسگری سوادجانی در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر این استان افزود: برای نوروز امسال مقرر شده تا هر یک از استانهای کشور تحت عنوان یک نماد و برند معرفی شوند که متناسب با ظرفیت های موجود مقرر شد تا استان به عنوان پایتخت بوم گردی و اکوتوریسم کشور معرفی شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای ارائه خدمات بهتر و متفاوت از سال گذشته به مسافران نوروزی تصریح کرد: 'نوروز 96، خدمات متفاوت' شعار نوروز امسال انتخاب شده و بر این اساس تلاش ما بر این است تا در هشت محور کلیدی به مسافران خدماتی متفاوت تر از سال گذشته ارائه دهیم.
عسگری سوادجانی از اجرای طرح نوروزگاه در شهرستان های استان خبر داد و گفت: تاکنون اجرای این طرح در شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان قطعی شده و چنانچه دیگر شهرستان ها آمادگی اجرای این طرح را داشته باشند همکاری لازم به عمل می آید.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه اندازی بازارچه های دائمی و موقت صنایع دستی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، راه اندازی اقامامتگاه های موقت بین راهی و ارائه خدمات اینترنت رایگان در این اماکن، توزیع کتابچه اطلاعات ضروری سفر و راه اندازی سامانه ملی خدمات سفر از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای ایام نوروز در استان است.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اظهار کرد: ضروری است تا مشکلات و کاستی های سالهای گذشته برطرف و دستگاه های خدمات رسان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.
گودرز امیری، احداث پارکینگ در مناطق گردشگری استان، کشیک اصناف، توسعه خدمات بیمه ای و اجرای برنامه های فرهنگی را از مهمترین اقدامات پیش بینی شده در راستای رفاه حال مسافران برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می رود تا هریک از شهرستانهای استان در اجرای طرح نوروزگاه و احیای آداب و رسوم کهن اقوام استان نقش پررنگی داشته باشند.
در این نشست مقرر شد تا رزمایش خدمات سفر به طور همزمان در روز 25 اسفند راس ساعت 10 صبح در همه شهرستانهای استان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار