تابناک چهارمحال وبختیاری- طرح تشدید نظارت بر بازار عرضه کالا و خدمات ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری از اول اسفندماه آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت: این طرح اول اسفندماه سال 95 تا 15 فروردین ماه 96 ادامه دارد.
بیژن بهرامی اظهار کرد: در این طرح نظارت و بازرسی بازار پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف و کفش، دفاتر خدمات مسافر بری، قالیشویی ها، لبنیات، مرغ و ماهی و گوشت انجام می شود.
وی افزود: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه کنندگان کالا ، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت مسائل بهداشتی از مهم ترین مواردی است که در این طرح بررسی می شود.
بهرامی با بیان اینکه در این طرح 50 بازرس بر اصناف چهارمحال و بختیاری نظارت و بازرسی می کنند، افزود: در صورت مشاهده تخلف توسط بازرسان، پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ارجاع می شود.
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره تلفن 124 تماس گیرند.
بهرامی تصریح کرد: در قالب طرح نظارت ویژه نوروزی سال 95 بیش از پنج هزار و 352مورد بارزسی از اصناف استان انجام شد.
30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار