تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه عید نوروز 73 پایگاه در قالب جشن نیکوکاری، برای جمع آوری کمک های مردمی این استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۸۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 26 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک پور افزود: از این تعداد 37 پایگاه در سطح شهر، 16 پایگاه در دفاتر کمیته امداد و 20 مورد نیز در پایگاه های بسیج استان مستقر می شود.

وی از توزیع یکصد هزار پاکت کمک در مدارس استان خبر داد و گفت: در جشن نیکوکاری عید نوروز، دانش آموزان یک هزار و 102 مدرسه مشارکت می کنند.

ملک پور تصریح کرد: جشن نیکوکاری همزمان با 18 اسفند در آموزشگاه ها ، 19 اسفند در پایگاه های کمیته امداد سطح شهر و 20 اسفند در میعادگاه های نمازجمعه برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمع آوری 11 میلیارد و 565 میلیون ریال کمک های مردمی سال گذشته افزود: پیش بینی می شود امسال در حدود 16 میلیارد و 342 میلیون ریال کمک از سوی مردم خیر و نیکوکار استان جمع آوری شود.

ملک پور خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی نامگذاری شده و انتظار می رود هم استانی ها در این برنامه حضور گسترده ای داشته باشند.

طی سال جاری در دفاتر کمیته امداد حدود 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که بیشتر کمک‌ها به ترتیب مربوط به شهرستان ‌های لردگان، بن و فارسان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار