تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از ارسال بیش از یکهزار و 700 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره «نوجوان سالم» در مدارس این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 05 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- خدایار قاسم پور در حاشیه برپایی نمایشگاه این جشنواره در هنرستان کار و دانش شهید حقیقی شهرکرد افزود: جشنواره نوجوان سالم با محوریت پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف موادمخدر، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری ومراقبت به کودکان و نوجوانان از خشونت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار شده است.
وی اظهار کرد: نمایشگاه آثار ارائه شده دانش آموزان در جشنواره تا اردیبهشت ماه سال آینده برپاست.
قاسم پور افزود: آثار دانش آموزان در2 بخش خلاقیت های دانش آموزی از جمله نقاشی، ایده پردازی، مقاله، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه ای و در بخش ابتکارات مدرسه ای از جمله الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس محصولات، منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه های ابتکاری پیشگیری برگزار می شود.
وی گفت: سال گذشته برای برگزاری پنجمین جشنواره جوان سالم یکهزار و 400 فرهنگی و دانش آموز استان با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت کرده بودند که 150 اثر به مرحله استانی و 37 اثر به مرحله کشوری راه یافت.
هم اکنون بیش از 180 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی و در 2400 واحد آموزشی چهارمحال وبختیاری مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار