تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز معاینه فنی استان در تعطیلات نوروزی، فعال و آماده ارائه خدمات به مسافران و دارندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین است.
کد خبر: ۳۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 11 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر سلمان زاده اظهار کرد: هم اکنون دو مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در بروجن و شهرکرد فعال است که دارندگان وسایل نقلیه می توانند همه روزه در ایام نوروز از خدمات این مراکز بهره مند شوند.
به گفته وی، از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه امسال 12 هزار و 428 مراجعه به مرکز معاینه فنی در شهرکرد انجام شد که 12 هزار و 308 برگ معاینه فنی برای افراد صادر شده است.
سلمان زاده ادامه داد: در همین مدت نیز 9 هزار و 428 مورد مراجعه به مرکز معاینه فنی خودرو در بروجن انجام شد که 9 هزار و 377 برگ معاینه فنی صادر شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: تمام مجتمع های خدمات بین راهی استان با امکاناتی مانند رستوران، نمازخانه و جایگاه سوخت، برای استراحت و رفع نیازهای مسافران نیز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
سلمان زاده گفت: هم اکنون 6 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان فعال و عملیات ساخت 5 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در دست انجام است که مطابق پیش بینی ها تا پایان سال آینده سه مجتمع از این تعداد بهره برداری شود.
حدود 43شرکت مسافربری ،250اتوبوس ، یک هزار و 225مینی بوس ، 7780سواری کرایه ای و 44شرکت حمل و نقل باری و هزاران خودرو شخصی در استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار