استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید برای انتخاب نمایندگان اصلح در شوراهای اسلامی شهر و روستا آگاهانه عمل کنند.
کد خبر: ۳۹۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در دومین نشست هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستا چهارمحال و بختیاری گفت: همگرایی و همکاری برای مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان اصلح باید به طور جدی مورد توجه باشد.
وی افزود: به همین منظور نحوه تشکیل هیات های نظارت براساس مفاد قانون انتخابات و بررسی نیازهای این هیات مورد بحث قرار گرفت.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: بررسی صلاحیت های داوطلبان براساس نظر مراجع چهار گانه است.
وی یادآور شد: امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، افرادی متخصص، متعهد و دارای تجربه انتخاب شوند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: براساس قانون نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس شورای اسلامی است.
اردشیر نوریان اظهار کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشکوه شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری فراهم است.
وی افزود: در روند برگزاری انتخابات باید به طور جد از اعمال نظرات شخصی، سلیقه ای و سیاسی پرهیز شود.
نوریان تاکید کرد: تشکیل پارلمان های محلی و مدیریت شهری قوی نقش مهمی در رفع مشکلات مردم و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های توسعه شهر و روستا دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار