تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در جشن نیکوکاری، تاکنون بالغ بر 16 میلیارد و 388 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۳۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 14 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن سلیمی با اعلام این خبر افزود: کمک های جمع آوری شده در مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت و دیگر اقلام جمع آوری شده تا پایان سال در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران خواستار اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته در کمیته امداد هستند و طرح های موفق برای اعتمادسازی مستندسازی شود.
سلیمی با اشاره به فعالیت 20 خیریه فعال در استان افزود: برای جلب مشارکت های مردمی علاوه بر ظرفیت های استانی از ظرفیت های خارج از استان نیز بهره گیری شده که موسسه بوتراب تهران سال گذشته 200 یتیم را تحت پوشش گرفت و امسال یک هزار و 200 یتیم را تحت حمایت خود قرار داده است.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: براساس مصوبات میزان مشارکت مردمی 210 میلیارد ریال بوده اما در 11 ماه گذشته 257 میلیارد ریال مشارکت مردمی در استان جمع آوری شده است.
سلیمی با اشاره به اینکه حامیان و خیران همواره یاری رسان کمیته امداد برای رفع مشکلات ایتام و محسنین در زمینه های مختلف هستند، گفت: نیکوکاران و خیران با شماره‌گیری کد #038 * 8877 * می توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.
هم اکنون 2 هزار و 434 یتیم در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد و یک هزار و 988 نفر نیز تحت پوشش طرح محسنین هستند که از حمایت 17 هزار حامی داخلی و خارج از استان بهره مند هستند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دارای 16 مدیریت شهرستان و اداره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار