همزمان با ایام تعطیلات نوروز؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 11 گروه جهادی در قالب 650 دانشجو در ایام نوروز 96 به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 14 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- وفا همتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، آبادانی و کمک به مناطق محروم انجام می‌شود.

وی شناخت مناطق محروم، آموختن زندگی جهادی و چشیدن طعم خدمت را از دیگر اهداف اردوهای جهادی دانست.

همتی با اشاره به اینکه سال گذشته 350 نفر از دانشجویان به مناطق محروم استان اعزام شدند، گفت: برای تعطیلات نوروز 400 دانشجوی خانم و 250 دانشجوی آقا به منظور کمک به مردم مناطق محروم استان در این اردوها حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها از دوم فرودین آغاز و تا 13 فروردین ادامه می‌یابد، گفت:خوشبختانه تعداد دانشجویان اعزامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

همتی با بیان اینکه بیشتر این اردوها در شهرستان‌های لردگان، اردل و کیار اجرا می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌هایی از جمله فرهنگی، پزشکی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی، دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های ماهواره،استقبال از میهمانان نوروزی، پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان مناطق محروم به کمک جهادگران ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان به صورت افتخاری در این طرحها فعالیت می‌کنند، گفت:متاسفانه در بحث پشتیبانی، ادارات همکاری مناسبی را با جهادگران نداشتند ولی همکاری بیشتر و مطلوب‌تر از طرف دانشجویان انجام شده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: در مناطق بازفت جهادگرانی از خارج از استان اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار