تابناک چهارمحال وبختیاری- با حضور معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور و مشاور ارشد رئیس جمعیت هلال احمرکشور مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: ۳۹۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 15 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- صبح امروز در آیینی از زحمات محمد فروغی قدردانی و سید احمد مرتضوی‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمراستان با اشاره به هشت سال خدمت در جمعیت هلال احمراستان، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در این مدت، افتتاح مراکز فیزیوتراپی درشهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان، اجرای طرح آموزشی دادرس در 200 مدرسه، تاسیس مرکز علمی کاربردی بوده است.

فروغی درادامه بیان کرد: فراهم‌سازی 120 خودرو امدادی اعم از آمبولانس، لودر، آرگوو موتور سیکلت و اعطای بیش از 500 میلیون تسهیلات به  کارکنان این نهاد از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از استقرار بالگرد هوایی از امروز برای ایام نوروز خبر داد و گفت: این بالگرد به صورت مشترک با استان اصفهان استفاده خواهد شد.

فروغی اضافه کرد: این بالگرد از 25 اسفند ماه سال جاری تا پنجم فروردین در اختیار استان است.

مرتضوی نیز در این آیین با اشاره به نقش هلال احمر در کمک به نیازمندان علاوه بر سایر حوزه‌ها، گفت: هلال احمر پوشش جهانی دارد و هر فرد بی‌طرفی از جمله آسیب دیده و توانمند می‌تواند در این جمعیت جای گیرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمراستان اظهار کرد: سند راهبردی پنج ساله‌ای به عنوان نقشه راه در راستای پیشرفت بیشتر این نهاد مردمی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار