تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از ارائه 30 نفر ساعت مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران در بقاع متبرکه این استان در قالب طرح آرامش بهاری خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 03 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز در آستان مقدس بقاع متبرکه در قالب خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری، خدمات مشاوره دینی به زائران به صورت رایگان ارائه می‌شد.

وی ادامه داد: این مشاوره‌ها با محوریت دین مداری بوده و موجب استحکام بنیان خانواده و جامعه هستند.

عزیزی افزود: 18 پایگاه پاسخگویی شرعی با حضور 20 کارشناس دینی در صحن امامزادگان و بقاع متبرکه راه‌اندازی شد که در نوبت‌های صبح و عصر به زائران خدمات مشاوره‌ای درزمینه‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی ارائه داده می‌شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال گسترده زائران امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) از برنامه پاسخگویی حرم مطهر، تصریح کرد: این برنامه‌ها طی سال در طرح های سازمان اوقاف برقرار است که در ایام نوروز با توجه به گستردگی حضور زائران به صورت جدی‌تر و گسترده‌‍تر برگزار می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: در این طرح روزانه 20 مبلغ دینی در 18 امامزاده و بقعه متبرکه استان مشاوره ارائه دادند که بیش از 30 نفر ساعت به پاسخگویی شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز و مشاوره مشغول بوده و پاسخگوی سؤالات و نیازهای معارفی زائران بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار