تابناک چهارمحال وبختیاری- آموزش دوره‌هاي اشتغال‌محور و تخصصي کوتاه‌مدت ترم بهار 96جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري با ارائه گواهی‌نامه معتبر، آغاز شد .
کد خبر: ۴۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 05 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- وحيد خليلي اردلي اظهار کرد: اين آموزش‌ها شامل بيش از 200 عنوان دوره آموزشي اشتغال‌محور، عمومي و تخصصي است و در 10 دپارتمان و گروه آموزشي (زبان‌هاي خارجي شامل انگلیسی، فرانسه، روسی و آلمانی، پزشکي، فني و مهندسي، فناوری اطلاعات، کشاورزي و گیاهان دارویی، فرهنگ و هنر، علوم انساني، اشتغال و کارآفريني، آموزش الکترونیکی و مجازی و آموزش کارکنان دولت) ارائه مي‌شوند.
خلیلی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی امسال در زمینه مشاغل خانگی و مهارت‌های مربوط به ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری و صنایع دستی، طرح‌های نوینی در دست اجرا دارد.
رئيس جهاد دانشگاهي استان افزود: جهاد دانشگاهي با بهسازي و نوسازي فضاهاي آموزشي، جذب مدرسين مجرب و برنامه‌ريزي براساس آخرين روش‌هاي آموزشي، آمادۀ ارائه خدمات آموزشي به نوجوانان، جوانان , دانشجويان و عموم مردم در سطح استان مي‌باشد.
وي گفت: اين نهاد با داشتن مجوز آموزش کارکنان دولت، آمادگي همکاري با كليه ادارات و دستگاه‌ها و شرکت‌ها مي‌باشد.
خلیلی تاكيد كرد: جهاد دانشگاهي با آماده نمودن ساختار آموزش‌هاي الکترونيکي و مجازي ، آمادگي ارائه آموزش به هم استاني‌ها را دارد.
وی با بیان اینکه پنج مرکز آموزشی وابسته به جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان که در شهرکرد؛ خیابان شریعتی و خیابان ولی‌عصر شمالی، بروجن؛ میدان شهرداری، فارسان؛ خیابان شهید بهشتی و سامان؛ خیابان پاسداران واقع شده‌اند، مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار