در ایام نوروز:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار بن گفت: این شهرستان در ایام تعصیلات نوروز میزبان 10 هزار مسافر بود، که از این تعداد 800 نفر روز در اماکن فراهم شده این شهرستان اسکان یافتند.
کد خبر: ۴۰۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 05 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان با اشاره به اینکه شرایط جوی شهرستان بن در ایام نوروز نامساعد بود، اظهار کرد: وجود جاذبه‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی موجب حضور مسافران نورزوی در این شهرستان شد.

وی افزود: 10محل اسکان مسافران نورزوی مجهز به امکانات مطلوب، توسط کمیته اسکان و آموزش و پرورش از جمله خانه معلم این شهرستان پذیرای مهمانان نوروزی بود.

اکبریان گفت: بیشترین مسافران از استان‌های اصفهان، تهران و خوزستان به این شهرستان سفر کرده بودند.

وی از ورود دو هزار گردشگر در روز 13 فروردین‌ماه به این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و دلیل این امر را شرایط جوی نامساعد در این روز دانست.

اکبریان خدمات رسانی به مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و رضایت مسافرین از امکانات فراهم شده در مکان‌های تفریحی این شهرستان را دلیل خوبی بر این امر دانست.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به دلیل وجود مناظر طبیعی و گردشگری در ماه‌های اردیبهشت و خرداد این شهرستان با استقبال بیشتر گردشگران مواجه شود.

اکبریان گفت: تمامی امکانات لازم برای اسکان و حضور این گردشگران در سطح شهرستان مهیا است.

شهرستان بن به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری، زیارتی و سیاحتی از جمله گرداب شهربن، منطقه حفاظت شده شیدا، ساحل دریاچه زاینده رود، امامزادگان روستاهای شیخ شبان، بارده و جمالو هر سال شاهد حضور تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار