تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري از كشف 53 كيلو و 600 گرم حشيش از يك دستگاه سواري پرايد در محور لردگان به بروجن خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 08 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ رستم بهرامي در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار كرد: در پي وصول گزارشي مبني بر قصد سوداگران مرگ براي حمل مواد مخدر عمده به مقصد چهارمحال و بختياري موضوع در دستور كار ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي‌هاي دقيق و كسب مجوز قضایي خودرو سواري پرايد حامل مواد مخدر قاچاقچيان در محور لردگان به بروجن محدوده سه راهي گوشكي شناسائي و تحت تعقيب قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر لردگان به اين راننده خودرو دستور ايست دادند كه اقدام به فرار کرد.

وي ادامه داد: ماموران پس از تعقيب و گريز طولاني با استفاده از شگردهاي پليسي، خودرو را متوقف كردند ولی راننده و سرنشينان با استفاده از تاريكي شب و كوهستاني بودن محل خودرو را رها كرده و متواري شدند.

سرهنگ بهرامي با اشاره به كشف 53 كيلو و 600 گرم حشيش جاساز از اين خودرو، گفت: پيگيري‌هاي لازم برای دستگيري متهمان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار