فرمانده انتظامی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از رد رشوه 10 ميليون ريالي توسط ماموران پليس راه بروجن - لردگان و كشف كالاي قاچاق به ارزش پنج ميليارد و 600 ميليون ريال در اين محور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 12 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر اینکه قاچاقچيان كالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتي بروجن - لردگان به استان‌هاي مركزي كشور منتقل کنند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس راه بروجن – لردگان قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پس از هماهنگي با مقام قضایي طي عمليات ايست و بازرسي در محور لردگان به بروجن يك دستگاه كاميون كشنده ولوو حامل كالاي قاچاق را توقيف كردند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 15 تن رنگ بدنه خودرو فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز به ارزش پنج ميليارد و 600 ميليون ريال كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به اينكه راننده خودرو به جهت چشم پوشي و فرار از قانون اقدام به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال وجه نقد به ماموران به عنوان رشوه كرده بود، گفت: متهم به منظور سير مراحل قانوني به مرجع قضایي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار