تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 86 درصد مصوبات سفر شورای اداری این استان به شهرستان لردگان اجرایی شده است.
کد خبر: ۴۰۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 16 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در شورای اداری و برنامه ریزی شهرستان لردگان تاکید کرد: از مجموع 188 مصوبه سفرهای مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به این شهرستان تاکنون 161 مورد اجرایی شده و یا در حال اجراست.
وی افزود: 27 مصوبه دیگر باقیمانده در شهرستان لردگان پس از بررسی های کارشناسی اجرایی خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برای انتقال آب آشامیدنی از آتشگاه به سردشت و روستاهای اطراف 250 میلیارد ریال نیاز است.
وی زمان لازم برای اجرای این پروژه را 2 سال دانست و یادآور شد: امسال 120 میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی، مناطق محروم و تنش های آبی ملی اختصاص می یابد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای انتقال آب آشامیدنی بخش خانمیرزا و بهره برداری از مرحله نخست آن تا شهریور امسال اعتبار مورد نیاز از محل منابع استانی و ماده 12 تامین می شود.
وی گفت: مقرر شد کمیته ای کارشناسی انتقال آب ونک با هدف تامین بخشی از آشامیدنی و کشاورزی لردگان را بررسی کند.
سلیمانی دشتکی به خدمات فراوان ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان در دولت یازدهم اشاره و تاکید کرد: هنوز این حوزه با مشکلات فراوانی مواجه است.
وی افزود: به همین منظور تا پایان این هفته اورژانس لردگان به ساختمان جدید منتقل می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کلینیک لردگان نیز تا 4 ماه دیگر فعال و تا آخر شهریور امسال 120 تخت به بیمارستان مرکز این شهرستان افزوده خواهد شد.
وی یادآور شد: امسال برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب لردگان 105 میلیارد ریال اختصاص می یابد.
سلیمانی دشتکی به ارتقای کمی و کیفی جاده های چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم اشاره و اظهار کرد: تاکنون 90 کیلومتر از محور ارتباطی شهرکرد _ بروجن _ لردگان تکمیل و تحویل شده و بقیه آن تا پایان امسال انجام خواهد شد.
لردگان در 160 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار