مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 22 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید عباس جزایری اظهار کرد: در راستای حمایت از سلامت رانندگان وسایل نقلیه که حرفه آن‌ها از مشاغل سخت و پرخطر محسوب می‌شود، قراردادی با یکی از شرکت‌های بیمه‌گر برای بیمه تکمیلی رانندگان چهارمحال و بختیاری منعقد شده است.

وی با اشاره به مزایای بیمه تکمیلی، عنوان کرد: خدماتی مانند هزینه جراحی و بستری، نوار قلب، شیمی‌درمانی، هزینه دارو و ویزیت تا سقف مشخص، لیزیک چشم‌، آندوسکوپی‌، سونوگرافی، ماموگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشات پاراکیلینیکی شامل تست ورزش‌- بینایی‌سنجی‌- شنوایی سنجی، شکستگی شامل این بیمه می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از اجرای این طرح را حمایت از سلامت رانندگان بیان کرد و افزود: شغل رانندگی از مشاغل پرخطراست که از بیماری‌های شایع در این قشر می‌توان به دیسک کمر، مشکلات شنوایی و بینائی، فشارخون، دیابت و.. اشاره کرد .
جزایری خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه تکمیلی در کشور به طور کامل نهادینه نشده است و بیشتر رانندگان از مزایای بیمه اطلاع کامل ندارند .

  وی گفت: رانندگانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، لازم است در اسرع وقت به پایانه بار، جنب میدان تره‌بار مراجعه کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار