تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 20درصد از درآمد دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از محل در آمدهای غیر شهریه ای تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 22 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله قاسمی پیربلوطی اظهار کرد: هم اکنون این دانشگاه در حوزه چاپ مقالات مرجع و قابل استناد، جزو یکصد دانشگاه برتر ایران است و در بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی یکی از 10 واحد برتر محسوب می شود.

وی افزود: امسال 20درصد از درآمد این دانشگاه از محل در آمدهای غیر شهریه ای مانند فروش محصولات دانش بنیان، طرح های علمی و پژوهشی ، محصولات کشاورزی دانش بنیان، کلینیک های تخصصی ، دوره های ضمن خدمت، برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی تأمین شود تا به دانشجویان برای افزایش شهریه فشار وارد نشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: این دانشگاه به منظور حمایت از ایده های جوانان ، با کاهش بروکراسی اداری اقدام به هدایت و حمایت از ایده ها می کنند تا این ایده ها تبدیل به ثروت شود.

وی با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های این دانشگاه در سال‌های آتی، تصریح کرد: هم اکنون آزمایشگاه‌های این دانشگاه در سامانه ساها که 11هزار واحد آزمایشگاهی عضو دارد به عضویت در آمده است و یکی از مجهزترین واحدهای آزمایشگاهی کشور در این استان قرار دارد.

قاسمی از تحصیل هشت هزار و 300دانشجو در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا  در این دانشگاه خبر داد و گفت:حدود یکصد رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در کشور 30درصد است که در چهارمحال و بختیاری این امر تاکنون محقق شده است.

وی تعداد اعضا هیات علمی  این دانشگاه را  320نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون 50هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: براساس تفاهمنامه ای که با بانک قرض الحسنه مهر به امضا می رسد قرار است به دانشجویان کارشناسی تا مقطع دکترا وامهای 50تا 150میلیون ریالی پرداخت شود و علاوه بر این بخشی از وامهای دانشجویی از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: تاکنون در شهرهای لردگان و اردل مدارس سما دایر شده است و در سایر شهرستانها نیز این مدارس زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی با کادر مجرب دایر می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 23کانون دانشجویی و 5تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار