تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: صلاحیت 94 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری احراز نشد.
کد خبر: ۴۱۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 22 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جعفر مردانی اظهار کرد: از مجموع چهار هزار و 708 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری صلاحیت 94 نفر احراز نشده است.

وی افزود: از تعداد داوطلبان احراز نشده 27 نفر در حوزه شوراهای اسلامی شهرها و 67 نفر مربوط به شوراهای اسلامی روستاها هستند.

مردانی گفت: 133 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری نیز انصراف کتبی خود را اعلام کرده‌ بودند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز اعتراض خود را اعلام کنند .

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: داوطلبان احراز صلاحیت نشده حوزه شهری می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان و احراز صلاحیت نشدگان حوزه روستایی نیز باید اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموع داوطلبان برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان چهار هزار و 481 نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار