رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم نوین آبیاری مجهز خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 27 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- ذبیح‌الله غریب، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته، 100 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 450 طرح واجد شرایط بخش کشاورزی استان تعلق گرفت که از این میزان 51 میلیارد تومان به صورت مستقیم به 221 طرح و 49 میلیارد تومان نیز از طریق سامانه بهین‌یاب به 228 طرح پرداخت شد.

غریب افزود: امسال سه هزار هکتار از اراضی استان با 20 میلیارد تومان اعتبار به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز می‌شود. وی جمع کل گردش تسهیلات بخش کشاورزی استان را 642 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان 19 میلیارد تومان مربوط به صندوق توسعه ملی، 11 میلیارد تومان مربوط به مکانیزاسیون، 900 میلیون تومان مربوط به کمک‌های فنی و اعتباری، 3.5 میلیارد تومان عشایر کوچنده و بیش از 9 میلیارد تومان مربوط به صندوق حمایت از بخش کشاورزی است. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: در سال گذشته از میزان تعهد ۲۷ میلیارد تومانی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی استان، ۱۰ میلیارد تومان آن محقق شد. غریب از تأمین یک میلیون و 300 هزار اصله نهال در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 420 هزار اصله گل محمدی، 130 هزار اصله نهال انگور دیم و بقیه درختان مثمر بودند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، خاطرنشان کرد: سال گذشته 116 پروژه با مجموع اعتبار 57 میلیارد تومان در استان افتتاح شد و امسال نیز 89 پروژه با اعتبار 95 میلیارد تومان آماده افتتاح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار