کد خبر: ۴۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 10 May 2017

این ایام که  بازار تبلیغات و تنور انتخابات روز به روز داغتر و داغتر میشود مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) شده که شاید تلنگری برای کاندیداهای محترم ریاست جمهوری باشد که بیش از پیش این موضوع را مورد نظر قرار داده و به حرمت این روز عزیز برنامه های عملیاتی(و نه وعده های تو خالی)خود را برای نیروی فعال و به گونه ای حساس ترین قشر جامعه که بیشترین لطمه را از سوء مدیریت و بی برنامگی مسئولان خواهند خورد و حتی نسل بعد را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد بیان کنند.

در این سال ها همیشه بزرگترین و مهمترین دغدغه های مطرح شده از سوی مسئولان حل مشکلات جوانان از قبیل اشتغال ،مسکن، ازدواج و...بوده است که آمار قابل قبولی را در هیچ کدام از این زمینه ها شاهد نبوده ایم.بر هیچ کس پوشیده نیست که جوانان بزرگترین سرمایه ها و آینده سازان هر کشورند.

اکنون که به غروب دولت یازدهم و چشم به طلوع دولت دوازدهم داریم بد نیست بینیم شرایط جوانانمان به چه گونه ای است و آیا توانسته ایم در این مدت که سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست داشته ایم باری از دوش جوانانمان کم کنیم یا خیر؟!؟

آیا میتوانیم عملکردی در خور شان و منزلت جوانان کشورمان به آنان ارائه دهیم و آیا توانسته ایم اندکی از مشکلات پیش روی جوانانمان را به اندازه ی سر سوزنی کم کنیم.

آیا آمارمان در بحث اشتغال مطلوب بوده؟؟؟آیا در بحث مسکن و ازدواج آمار قابل قبولی میتوانیم ارائه دهیم که توقع انتخاب دوباره را داشته باشیم.

شاید بتوان گفت که مهمترین مولفه هایی که هر کدام از کاندیداهای محترم به آن خواهند پرداخت بحث جوانان و مشکلات پیش روی آن ها و راه کارهایی برای رفع آن هاست اما مردم و علی الخصوص جوانان فهیم ما باید با تصمیمی عاقلانه کسی را انتخاب کنند که با آنان صادقانه صحبت کند و دردشان را بفهمد و راهکارهای مناسبی برای برنامه هایش ارائه دهد.

پیر فرتوت گشته بودم سخت........دولت تو مرا بکرد جوان!!!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار