تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان بن از رشد 180 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 11 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان چالشتری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان 180 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
وی افزود: در 80 روز گذشته یک کیلو و 396 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بن کشف شد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 403 گرم بوده است.
اکبریان چالشتری تصریح کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده در شهرستان بن از ابتدای امسال تاکنون یک کیلوگرم حشیش به صورت تزانزیتی و بقیه انواع مواد مخدر دیگر بوده است.
وی از دستگیری 22 سوداگر در شهرستان بن و تحویل آنان به مراجع قضایی در 80 روز گذشته خبر داد و یادآور شد: این میزان در مدت مشابه سال قبل 23 نفر بوده است.
دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور پیشگیری از مصرف و شیوع مواد مخدر در نقاط مختلف استان و شهرستان بن سال گذشته برنامه های کلیدی فرهنگی از سوی این شورا برنامه ریزی و اجرایی شد.
سید قدیر مرتضوی باباحیدری اظهار کرد: برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی با شعار پیشگیری از مصرف مواد مخدر و با هدف جلوگیری از ترویج آن بین قشرهای مختلف به ویژه جوانان جزو مهمترین برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و شهرستان بن در سال جاری محسوب می شود.
چهارمحال و بختیاری به لحاظ قرار گیرفتن در مسیر ارتباطی فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی کشور گاهی از سوی قاچاقچیان به عنوان مسیر تردد قرار می گیرد که با تلاش نیروهای انتظامی و نظامی از تردد این سوداگران مرگ در محورهای استانی جلوگیری می شود.
شهرستان بن در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار