به گزارش تابناک شهرکرد- حسن آقایی اظهار کرد: مهمترین هدف شرکت مخابرات استان جلب رضایت مشترکین در همه بخشها است و مطابق رهنگاشت پنج ساله کلیات برنامههای کلان و جزئی مخابرات کاملا مشخص و امید است که تمامی ارگانها در رسیدن این اهداف یاریمان کنند.
وی افزود: اختلال در آنتندهی تلفن همراه نیازمند نصب دکلهای مخابراتی است ولی متأسفانه به دلیل کارشناسیهای غیرمرتبط و شایعات مردم از نصب این دکلها ممانعت میکنند.
آقایی با اشاره به تعویض تجهیزات سیار این نهاد به طور میانگین میان دو و نیم تا چهار سال یکبار، اظهار کرد: در هنگام تعویض با بکارگیری تخصص پرسنل شرکت مخابرات استان، معمولأ اختلالی در شبکه ایجاد نمیشود.
وی افزود: در صورت امکان ایجاد اختلال در فرایند مذکور این مورد از قبل اطلاع رسانی میشود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان راهاندازی سرویس صدای مشتری به منظور پایش تلفن همراه و ثابت برای ارجاع به بخشهای مربوطه جهت رفع خرابی که به صورت شبانه روزی است را از برنامههای آتی این نهاد عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شمارههای 2021، 2020 به صورت شبانهروزی آماده ارائه خدمات رفع اختلالات تلفنی و مشکلات اینترنتی و پشتیبانی هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان در ادامه افزود: تلفن 33336666 نیز در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشکلات میباشد.
وی در خصوص خسارتهای عمدی و غیر عمدی وارد شده به تجهیزات مخابرات، خاطرنشان کرد: این خسارتها همانند سرقت تجهیزات در مواردی علاوه بر قطع سرویس همراه اول و اینترنت پرسرعت مخابرات، سرویس بقیه اپراتورها را هم با اختلال روبرو میکند.
آقایی از هم استانیها خواست در امر صیانت و نگهداری از تجهیزات مخابراتی همکاری لازم را با شرکت مخابرات استان داشته باشند.