همزمان با ماه مبارک رمضان
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده‌ها و اعضای کانون سورشجان در قالب همایش سفر به شهر خدا با مفاهیم و قصص قرآن آشنا شدند.
کد خبر: ۴۴۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 14 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی اظهار کرد: خانواده‌ها و اعضای کانون در قالب همایش سفر به شهر خدا با مفاهیم و قصص قرآن آشنا شدند.

وی ادامه داد: این همایش در 2 بخش کودک و نوجوان و والدین به صورت فعالیت‌های عملی و جذاب از جمله، کارگاه‌ قصه‌های ماه مبارک رمضان، کارگاه بازی و سرگرمی با کارت‌های خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد و کارگاه نقاشی با حضور روحانی مبلغ برگزار شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، جذابیت بخشی به مفاهیم دینی، تبیین فرهنگ دینی، آشنایی کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان با مفاهیم و قصه‌های جذاب قرآنی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

رحیمی با اشاره به حضور 50 نفر از والدین در این همایش، کارگاه بازی‌ها و فضای مجازی و تربیت فرزند را از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای مادران حاضر در جلسه نام برد و افزود: در این کارگاه‌ها در خصوص تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر تربیت کودکان و راهکارهایی در مورد چگونگی محافظت کودکان از شبکه‌های اجتماعی به والدین پیشنهاد داده شد و مواردی اعم از تغذیه  ناسالم محصولات وارداتی و تراریخته نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این همایش روحانی مبلغ با اشاره به فعالیت‌های کانون از والدین خواست که حتما مطالعه کتاب را در رأس فعالیت‌های اوقات فراغت فرزندان خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار