تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهار محال و بختیاری گفت: این نهاد در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار در فصل تابستان و کاهش خاموشی‌ اقدام به اجرای طرح‌های فنی، آموزشی، تبلیغی، فرهنگی و... کرده است.
کد خبر: ۴۴۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 17 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد با اشاره به رایگان شدن برق مصرفی کشاورزان که یکی از طرح‌های تشویقی این شرکت در راستای کاهش پیک بار تابستان است، اظهارکرد: کشاورزانی طی ساعات 19 الی 23 که پیک بار مصرف است چاه‌های کشاورزی خود را خاموش کنند، با حضور در امور برق شهرستان‌های خود و امضای تفاهم نامه از برق رایگان کشاورزی بهره‌مند خواهند شد .

وی ضمن دعوت از همه مشترکین برای همکاری در مدیریت مصرف برق ، افزود: این شرکت به منظور عبور از پیک بار تابستان و کاهش خاموشی‌ها، جلسات جداگانه آموزشی و تبلیغی با حضور صاحبان صنایع، کشاورزان، فرماندهان بسیج ادارات، نمایندگان انرژی ادارات، کارشناسان جهاد کشاورزی و نمایندگان انرژی مشترکین صنعتی برگزار کرده است .

فرهزاد تصریح کرد: طی این جلسات راهکارهای مدیریت مصرف برق و طرح‌های همکاری و تشویقی مختلفی برای کاهش پیک بار، ارائه شده است .

وی تشکیل اکیپ‌های جمع آوری لامپ‌های پرمصرف، تست مستمر لوازم اندازه‌ گیری، اجرای طرح فهام به منظور کنترل و پایش مصارف مشترکین، اطلاع رسانی و تبلیغات تلویزیونی، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با انرژی‌های تجدید پذیر ویژه مدارس، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولین مرتبط با حوزه‌های آموزشی را از اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت مصرف برق عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه مدیریت مصرف برق با صاحبان صنایع و کشاورزان استان از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و مدیریت این انرژی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار