تابناک چهارمحال وبختیاری- سربازان گمنام امام زمان (عج) در چهارمحال و بختیاری موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه مخل اقتصاد در این استان شدند.
کد خبر: ۴۴۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 17 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره کل اطلاعات چهارمحال و بختیاری، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (ع) و در راستای صیانت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظام اقتصادی، شبکه ای که با اقدامات ربوی مبادرت به عملیات غیرمجاز و شبه بانکی در سطح استان می کردند، با هماهنگی و همکاری مراجع قضایی دستگیر شدند.
بر این اساس، متهمان با سوء استفاده از فرصت کاهش سود در نظام بانکی، با ادعای خرید و فروش طلا و شمش و پرداخت سود نامتعارف و بالاتر از شبکه بانکی کشور تا 120 درصد سالانه، اقدام به جذب غیرقانونی سپرده در حدود ده ها میلیارد ریال از مردم استان می نمودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع) از اقدام آنان جلوگیری شد.
این اداره کل اعلام کرد: ضرورت دارد افراد شاکی جهت طرح شکایت قضایی با در دست داشتن اسناد و مدارک موجود به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجن مراجعه کنند.
این گزارش می افزاید: ضمن قدردانی از همکاری و گزارش به موقع مردم، شایسته است به محض مشاهده هر گونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و موارد مشابه، موضوع را با شماره تلفن 113به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان گزارش نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار