تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با آخرین شب از لیالی قدر ،آیین های احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان سحرگاه روز یکشنبه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 18 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، آیین های احیای سومین شب از لیالی پرفیض قدر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از شنبه شب تا سحرگاه یکشنبه با حضور مردم روزه دار برگزار شد.
در این آیین ها مردم روزه دار با برسرگذاشتن قرآن و خواندن دعاهای جوشن کبیر، مجیر ، توسل، زیارت عاشورا و قرائت قرآن به درگاه خدا راز و نیاز کردند.

 


استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم گفت:مومنان روزه دار باید قدر این شب ها را بدانند و بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند.
حجت الاسلام محمد مهدوی ارفع در مصلای امام خمینی شهرکرد افزود:اهمیت شب قدر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان همانند شب های نوزدهم و بیست و یکم است و باید به این شب اهمیت ویژه داد.
در این آیین ها که در مساجد، حسینیه و تکایای استان و با حضور مومن و روزه دار برگزار شد، سالروز شهادت امام علی علیه السلام نیز گرامی داشته شد.
این آیین ها در مساجد شهرستان های شهرکرد،بروجن،فارسان ، اردل ،لردگان ،کیار ،کوهرنگ ،بن و سامان با حضور شب زنده داران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار