فرماندار شهرستان لردگان در سفر به منطقه پشتکوه میلاس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان لردگان گفت: مردم انقلابی منطقه پشتکوه میلاس سزاور این همه مشکلات نیستند.
کد خبر: ۴۴۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 19 June 2017

به گزارش  تابناک شهرکرد- ابوالقاسم کریمی در سفر به منطقه پشتکوه میلاس در شهرستان لردگان اظهار کرد:حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در این منطقه نشان از دلسوزی وی برای محرومان و وجود چنین شخصیت با ارزشی در استان نشانه خیر و برکت است.

وی گفت: مردم منطقه پشتکوه میلاس همیشه حضوری فعال و پرشور در مراسم‌های خاص انقلاب اسلامی ایران داشتند و دارند و همیشه بر سر پیمان خود با امام راحل و عظیم‌الشأن و انقلابشان مانده‌اند اما به دلیل دوری راه و صعب‌العبور بودن منطقه پشتکوه میلاس مشکلات فراوانی دارند و با این مشکلات هر روز دست و پنچه نرم می‌کنند و این‌همه مشکلات سزاوار این مردم انقلابی نیست.

فرماندار شهرستان لردگان ضمن تقدیر از نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان و مردم منطقه پشتکوه میلاس به دلیل ارائه مشکلات منطقه تصریح کرد: تمامی مشکلات نوشته شده و در اسرع وقت رفع خواهند شد و برخی از مشکلات نیز نیاز به پیگیری فوری دارند که در همین جلسه برای آن‌ها برنامه‌ریزی شد.
کریمی عنوان کرد: برای حل مشکل بدهی 60 میلیون تومانی این منطقه به آب منطقه‌ای، 10میلیون تومان از محل تملک و دارایی فرمانداری و 20 میلیون تومان از اداره امور عشایر در نظر گرفته شد و در ضمن برای مالکان زمین‌های کشاورزی 50 درصد تخفیف از اداره آب منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در تقسیم اعتبارات جاری شهرستان لردگان به دستگاه‌هایی که به حل مشکل پمپاژ آب منطقه پشتکوه میلاس کمک کردند کمک‌های لازم در نظر گرفته خواهد شد.
کریمی خاطرنشان کرد:با توجه به مشکلات رفت و آمد دانش‌آموزان دختر این منطقه به شهر سردشت مبحث مربوط به احداث یک مدرسه شبانه‌روزی در منطقه پشتکوه میلاس مطرح شده است که با توجه به رایزنی‌های انجام شده در حال پیگیری برای کسب مجوز احداث مدرسه شبانه‌روزی در این منطقه هستیم.
فرماندار لردگان در ادامه با اشاره به اهمیت بهداشت و وجود یک اورژانس 115 در این منطقه گفت: نیاز به اورژانس یک امر حیاتی به‌خصوص در منطقه‌ای که در مکانی دور دست و صعب‌العبور قرار دارد به شمار می‌رود و سعی می‌شود در اسرع وقت این مشکل برطرف شود و رایزنی‌های لازم با دانشگاه علوم پژشکی جهت تسریع در انجام این کار انجام خواهد شد.
وی در پایان به بحث قطعی برق در دو روستای منطقه پشتکوه اشاره کرد و افزود: با اداره برق استان چهارمحال و بختیاری هماهنگی‌های لازم جهت رفع این مشکل نیز انجام خواهد گرفت و به زودی این مشکل رفع می‌شود.

گفتنی است، شامگاه روز گذشته نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به منطقه پشتکوه میلاس در فاصله 40 کیلومتری این شهرستان جهت بازدید از روستاها و بررسی مشکلات و مطالبات مردم سفر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار