تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف زمین خواری 26 هکتاری به ارزش 11میلیارد ریال در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 19 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: در پی خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی شهرستان کوهرنگ در محدوده بیرگان توسط 2 فرد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی مشترک فنی و میدانی کارآگاهان پلیس و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی شهرستان، مشخص شد بخشی از اراضی محدوده بیرگان به مساحت 26 هکتار و ارزش 11 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف و بخشی از توسط 2 نفر تسطیح شده است.

سردار غلامزاده از انجام ساخت و ساز و حصار کشی غیر قانونی در این منطقه خبر داد و گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از مستند سازی از طریق پیاده کردن نقشه و عکس برداری از محل تصرف شده و با هماهنگی مقام قضائی عوامل زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی افزود: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی متجاوزان و سودجویان در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

بیرگان، نام یکی از دهستان‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است که دارای 36 آبادی و یکهزار و 670نفر سکنه است.

طرح تونل سوم کوهرنگ و سد بیرگان در این منطقه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار