استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نوع اطلاع رسانی درباره دستاوردهای دولت یازدهم گفت: دستاوردهای دولت یازدهم از سوی منتقدان، برخی از رسانه ها و فعالان حوزه روابط عمومی به خوبی اطلاع رسانی نشد.
کد خبر: ۴۴۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 19 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر این استان افزود: دولت یازدهم با وجود همه مشکلات و نارسایی هایی که در مقابل خود داشت، توانست به موفقیت های بسیاری در عرصه ملی، منطقه ای و بین المللی دست یابد و به وعده هایی که به مردم داده بود جامه عمل پوشاند.
وی ادامه داد: مهار تورم و گرانی، افزایش 15 درصدی نرخ رشد اقتصادی، احیای جایگاه کشور در عرصه بین الملل، بازپش گیری بازارهای فروش نفت و احقاق حقوق کشور در این حوزه تنها بخشی از عملکرد دولت یازدهم است که نه تنها در صداو سیما و برخی از رسانه ها به آن پرداخته نشد، بلکه این فعالیت ها از جمله عملکرد تیم دیپلماسی کشور با تخریب و سیاهنمایی منعکس شد.
سلیمانی دشتکی، تفسیر مغرضانه از برنامه ها و فعالیت های دولت را دور از انصاف رسانه ای دانست و تصریح کرد: اکنون که انتخابات تمام شده است و دلیلی بر رقابت وجود ندارد، نباید برخی از افراد همچنان به تفسیرهای مغرضانه و به دور از انصاف خود ادامه دهند و همه فعالیت های دولت را زیر سوال ببرند.
سلیمانی دشتکی در ادامه بر اهتمام بیشتر روابط عمومی های استان به اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در دستگاه های مربوطه تاکید کرد و گفت: برخی فعالان این حوزه هنوز به این رسالت خود واقف نیستند که انتظار می رود اکنون که انتخابات تمام شده و بهانه ای برای خودداری از تبلیغ فعالیت های دولت وجود ندارد این وظیفه خود را به خوبی ایفا کنند.
وی تصریح کرد: ارتباط بین مدیر و کارکنان از دیگر رسالت های یک کارشناس روابط عمومی است و هرکجا که روابط عمومی وظایف خود را به خوبی ایفا کند، موفقیت های آن دستگاه و اداره نمایان می شود.
سلیمانی دشتکی از 2.5 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان در سالجاری خبر داد و گفت: امسال 710 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان اختصاص داده شده که این موضوع منشا تحول در استان می شود.
وی افزود: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در حوزه راهسازی، فعالیت های صنعتی، پتروشیمی، بهسازی روستاها، آبرسانی و گازرسانی انجام شده است اما هیچ یک از این فعالیت ها در رسانه ملی به خوبی منعکس نشد که پیشنهاد می شود مدیران با بستن قرارداد با صدا و سیما زمینه انعکاس این فعالیت ها را در رسانه ملی فراهم کنند.
در هشتمین همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان، از مدیران هفت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بعنوان روابط عمومی های برتر با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد و مدیران هفت روابط عمومی دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار