نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی و گردشگری در مناطق حفاظت شده حوزه محیط زیست در استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 21 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری با اشاره به دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اظهار کرد: توجه به محیط زیست طبیعی در استان از مسائلی است که بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: لازم است محدوده‌های تحت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از جمله تنگ صیاد و سبزکوه از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و متولیان امر در استان مورد توجه ویژه تری قرار گیرد.
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و گردشگری در حوزه محیط زیست استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مناطق آزادی که تحت حفاظت محیط زیست نیستند همچون مناطق حفاظت شده، قابلیت اجرای طرح‌های گردشگری و اشتغال‌زایی وجود دارد و تحقق این امر می‌تواند در ایجاد اشتغال مردم استان موثر واقع شود.
وی در ادامه بیان کرد: در صورت تحقق این مهم، اجرای طرح‌های گردشگری و اشتغال‌زایی در مناطق مذکور و ارائه تسهیلات به مردم در این زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این نماینده مجلس اظهار کرد: امید که این مسئله با تشکیل کارگروه لازم توسط متولیان امر رسیدگی شود و اطلاع رسانی به مردم صورت گیرد.
کاظمی باباحیدری با اشاره به تصویب اصلاح مرزهای محیط زیستی در سازمان محیط زیست کشور، گفت: به زودی در شورای عالی محیط زیست، اصلاح مرزهای محیط زیست مطرح و مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.
این نماینده توجه به ایجاد اشتغال در استان را از موارد ضروری برای استان دانست و خواستار پیگیری مجدانه در این زمینه شد.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار خوستار بررسی بیشتر سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حفاظت از منابع آبی چهارمحال و بختیاری شد و گفت انتظار این است که این نهاد از حق و حقوق مردم این استان در این زمینه دفاع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار